I like the way you sound in the morning
我喜歡你清晨的嗓音
we're on the phone and without a warning
沒有限制的在電話中聊天
I realize your laugh is the best sound I have ever heard
我意識到你的笑聲是我所經過最悅耳的
I like the way I can't keep my focus
我喜歡無法保持目光焦點的感覺
I watch you talk, you didn't notice
我注視著你說話的模樣,你沒有注意到
I hear the words but all I can think is we should be together
我聽到了那些字句但我只想著我們應該在一起

Every time you smile, I smile
每當你露出笑容,我微笑
and every time you shine, I'll shine for you
每一次你發光發熱,我會為你閃耀

Whoa I'm feeling you baby
喔~我在感受你,寶貝
don't be afraid to jump then fall, jump then fall into me
別害怕墜入情網、和我墜入愛河
baby I'm never gonna leave you
寶貝,我永遠不會離開你
say that you wanna be with me too
說你也想陪伴我
cause I'm gonna stay through it all 
因為我會一直停留到終了
so jump then fall
所以 
墜入愛河

Well, I like the way your hair falls in your face
我喜歡你頭髮垂落至臉頰的樣子
you got the keys to me, I love each freckle on your face
你拿到我心門的鑰匙,我愛你臉上每一點雀斑
oh I've never been so wrapped up, honey
喔,我從來沒有這樣傾心,親愛的
I like the way you're everything I've ever wanted
我喜歡這樣的感受,你是我一直渴望的一切
I had time to think it over and all I can say is come closer
我仔細考慮後,唯一想說的就是再靠近一些
take a deep breath and jump then fall into me
深呼吸然後和我一起
墜入愛河

Every time you smile, I smile
每當你露出笑容,我微笑
and every time you shine, I'll shine for you
每一次你發光發熱,我會為你閃耀


Whoa I'm feeling you baby
喔~我在感受你,寶貝
don't be afraid to jump then fall, jump then fall into me
別害怕墜入情網、和我墜入愛河
baby I'm never gonna leave you
寶貝,我永遠不會離開你
say that you wanna be with me too
說你也想陪伴我
cause I'm gonna stay through it all 
因為我會一直停留到終了
so jump then fall
所以 
墜入愛河

The bottom's gonna drop out from under our feet
當我們失足跌落
I'll catch you, I'll catch you
我會抓住你,我會抓緊你
When people say things that bring you to your knees, I'll catch you
當別人說了羞辱你的話,我會支持你
The time is gonna come when you're so mad you could cry
當你憤怒至極,你可以哭泣的時刻即將到來
but I'll hold you through the night until you smile
我會抱著你度過黑夜,直到你展露笑容

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    ju0836 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()